torstai 15. syyskuuta 2011

Au...

Täkäläiset pyöräilijät on hulluja. Meitä kehotettiin varovaisuuteen liikenteessä ja välttämään äkkinäisiä liikkeitä, mutta mitä tekevät hollantilaiset? Juuri niitä äkkinäisiä liikkeitä! ”Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon”, eh? Eilen kirjastokierrokselta palatessa kaaduin pyörällä kun toinen pyöräilijä koukkasi suoraan mun eteen. Nyt on molemmista polvista iho rikki ja muu osa jalkaa mustelmilla. Onneks ei pahemmin käyny.

Hoo… tämäkin päivä on pulkassa. Luennot alko klo 9, mikä tarkoittaa että kello soi 7.00 jotta mä saan rauhassa pukea ja syödä. Yhdestätoista yhteen oli vapaata, joten mä kävin syömässä lounaan (herkkusienikeittoa, nam!) ja kiertelin keskustassa aikani kuluksi. Yhdestä luennot jatkuikin sitten viiteen asti. Onneksi luentoja on vain kahdesti viikossa (ti ja to), mutta ei sitä vapaa-aikaa paljon jää kunhan kunnolla päästään vauhtiin.

Vauhdista puheen ollen… Tiesittekö, että täällä skootterit, mopot yms. saa ajaa pyöräteillä? Eikä kukaan käytä kypärää. Siinä sitä on hupia kerrakseen.

Ei kommentteja: